• Exterieur Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp

Veelgestelde vragen

Heb je vragen voor of tijdens je verblijf? Op deze pagina proberen wij al jouw vragen over ons hotel te beantwoorden.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel jouw vraag aan Angel, onze chatbot! Mocht Angel je niet verder kunnen helpen, neem dan contact op met de receptie.

Hotel Algemeen

Wat zijn de check in en check uit tijden tijdens mijn verblijf?  Wat zijn de check in en check uit tijden tijdens mijn verblijf? 
Je kunt bij ons inchecken vanaf 15:00 uur en uitchecken is tot 11:00 uur. 
Tot hoe laat is de receptie van het hotel geopend? Tot hoe laat is de receptie van het hotel geopend?

De receptie van het hotel is 24/7 geopend, wat betekent dat deze de hele dag en nacht beschikbaar is voor gasten.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?   Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?  
Nee, het is niet toegestaan om huisdieren mee te nemen naar het hotel.
Is het toegestaan om in het hotel te roken? Is het toegestaan om in het hotel te roken?
Het hotel is geheel rookvrij. Dat betekent dat er niet in het hotel, op de kamers en overige publieke ruimtes gerookt mag worden.
Welke betalingsmethodes worden er geaccepteerd? Welke betalingsmethodes worden er geaccepteerd?
Bij de receptie accepteren wij de volgende betaalmethodes: pin (contactloos) of met een creditcard. Betalen met cash is niet mogelijk.
Is er een bagageopslag beschikbaar? Is er een bagageopslag beschikbaar?
Ja, de bagageopslag is gratis beschikbaar als je jouw bagage voor het inchecken of na het uitchecken in het hotel wilt achterlaten.
Is het hotel toegankelijk voor mindervaliden? Is het hotel toegankelijk voor mindervaliden?

Het hotel heeft geen specifieke rolstoelaangepaste kamers, maar voor rolstoeltoegankelijke kamers kan contact worden opgenomen met de receptie voor de beschikbaarheid en de mogelijkheden.

Ik ben nog geen 18 jaar kan ik dan in het hotel verblijven? Ik ben nog geen 18 jaar kan ik dan in het hotel verblijven?

Het is toegestaan wanneer de ouders een schrifteleijke verklaring hebben getekend. Tevens vragen wij ook een kopie van het paspoort van alle minderjarige gasten, in het geval er geen meerderjarige bij is.

Wat is de reden dat je je creditcard moet doorgeven? Wat is de reden dat je je creditcard moet doorgeven?

Om jouw reservering te garanderen voor aankomst wordt er om 12:00 uur op de dag voor aankomst van je verblijf het bedrag op je creditcard geautoriseerd. Bij check-in kun je met een andere betaalkaart betalen, de eerder genomen autorisatie komt dan te vervallen.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren? Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Je kunt je reservering wijzigen of annuleren door contact op te nemen met het boekingskanaal waar je de reservering hebt gemaakt. Controleer je persoonlijke reserveringsbevestiging voor de specifieke annuleringsvoorwaarden.

Restaurant

Het ontbijt is niet inclusief de reservering, kunnen we als nog van het ontbijt gebruik maken? Het ontbijt is niet inclusief de reservering, kunnen we als nog van het ontbijt gebruik maken?
Ja het is zeker mogelijk om gebruik te maken van het ontbijt. Neem hiervoor telefonisch contact op met het hotel om je reservering aan te passen.
Heeft het hotel een restaurant? Heeft het hotel een restaurant?

Nee, Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp beschikt niet over een restaurant. Maar we beschikken wel over een Food Markte in het centrale gedeelte van het hotel waar je dag en nacht terecht kunt voor ontbijt, lunch en diner.

Auto, Fiets en OV 

Beschikt het hotel over een eigen parkeerplaats? Beschikt het hotel over een eigen parkeerplaats?
Het hotel beschikt over een eigen parkeerplaats met 88 parkeerplaatsen met elektrische laadpalen. Parkeren op de privé parkeerplaats van het hotel is tegen betaling. 
Welke parkeermogelijkheden zijn er? Welke parkeermogelijkheden zijn er?

Op basis van beschikbaarheid bij aankomst kan je gebruik maken van onze betaalde parking, reserveren is helaas niet mogelijk. Indien er geen beschikbaarheid is op onze eigen parkeerplaats, zullen wij je doorverwijzen naar één van de nabij gelegen parkeerplaatsen.

Kan ik een fiets huren tijdens mijn verblijf? Kan ik een fiets huren tijdens mijn verblijf?
Ja zeker, je kunt een gewone of een elektrische fiets huren tijdens je verblijf bij onze receptie.
Is het hotel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer? Is het hotel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?

Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Het station is op 25 minuten lopen vanaf het hotel en 7 minuten met de auto te bereiken.